Projekt Spodbujamo prijateljstvo
V mesecu februarju in marcu smo z učenci 6. a in b oddelka pri urah oddelčne skupnosti enkrat tedensko izvajali aktivnosti v okviru projekta Spodbujamo prijateljstvo.
Pogovarjali smo se o prijateljih in prijateljstvu, dejanjih, ki so značilna za dobre prijatelje ter pomenu prijateljstva za družbo.
V 6. b razredu so učenci izdelali družabno igro Karta prijateljstva. Igralci te igre mečejo kocko in se premikajo po poljih. Na poti lahko pridejo na rdeče polje (polje resnice), modro polje (polje izziva) ali rumeno polje (polje lepe misli). Na modrem polju učenec izbere modro kartico, na kateri je zapisana naloga (izziv), s katero spodbujamo prijateljska dejanja za sošolce. Na rdečem polju učenec z rdeče kartice prebere vprašanje v zvezi s prijateljstvom in nanj iskreno odgovori. Na rumenem polju igralec prebere lepo misel o prijateljstvu. Igra nima cilja, ker se spodbujanje prijateljstva nikoli ne konča.
V 6. a razredu so se učenci razdelili v tri skupine. V prvi skupini so učenci izdelali družabno igro Prijatelj, zabavaj se!, druga skupina je izdelala kviz prijateljstva Ali si dober prijatelj?, tretja skupina pa je posnela kratke video posnetke na teme Kako nastane prijateljstvo, Kako pomagati prijatelju in Kako spodbujamo prijateljstvo.
Pri družabni igri je cilj, da si iskren pri odgovarjanju na vprašanja, ko prideš na to polje ter, da se ob igri zabavaš s prijatelji. Pri kvizu je cilj, da ugotoviš, ali si dober prijatelj in ob tem razmisliš pri sebi, ali moraš kaj storiti, da si še boljši prijatelj. S snemanjem video posnetkov, so učenci želeli sošolcem in ostalim učencem odgovoriti na tri zgoraj omenjena vprašanja.
Zapisali: razredničarki Anastassia Remec in Vesna Viltužnik
Šolsko leto: 2021/2022