Medgeneracijsko učenje kot priložnost sodelovalnega učenja
V mesecu marcu smo znotraj naravoslovnega krožka načrtovali dejavnost medgeneracijskega učenja in jo tudi pogumno izvedli. Dne 13. marca so se učenke 8. razreda preizkušale v vlogi učiteljic influencerk ter izvedle učno uro za učence četrtošolce. Skozi različne dejavnosti so učenke predstavile vsebino o vodi kot pomembni spojini v življenju. Učenci četrtošolci so se učili skozi igro vlog, opazovali so eksperiment ter se vključevali v etape aktivnega učenja. Pri medgeneracijskem učenju gre za način, kako se lahko učenci različnih starostnih skupin učijo skupaj ter drug od drugega. Medgeneracijsko učenje je priložnost sodelovanja, pridobivanja spretnosti, vrednot in različnih znanj. Predvsem pa spodbuja vzajemno učenje in pomaga razvijati socialni dialog. Učenci so skozi izmenjave izkušenj in ob sodelovanju ponovili in poglobili znanja o vodi kot najbolj razširjeni in življenjsko pomembni molekuli.
Izkazalo se je, da je medgeneracijsko učenje za učence, tako mlajše kot starejše, pomenilo velik izziv. Zagotovo takšna oblika učenja predstavlja močno orodje pri povečanju motivacije za učenje. Učenje je bilo preprosto zabavno in prijetna izkušnja za vse sodelujoče.
Učiteljice influencerke: Anja Gorela, Rebeka Gašperčič, Kim Kodelja, Tinkara Nusdorfer, Sara Sossa, Gaja Pašalič in Evelin Opara.
Zapisala: Marinela Čapalija